Przedstawiamy kalendarz projekcji na dni 26 czerwca - 2 lipca w kinie radomskiej Elektrowni. Zapraszamy także do zapoznania się z nowymi zasadami obowiązującymi w kinie.
Zasady obowiązujące w kinie:
- PRZED WEJŚCIEM NA TEREN INSTYTUCJI POMIAR TEMPERATURY
- MASECZKI I RĘKAWICZKI (lub dezynfekcja dłoni)
- ZACHOWANIE BEZPIECZNEJ ODLEGŁOŚCI (1,5 m)
- SPRZEDAJEMY 50 % MIEJSC NA WIDOWNI (miejsca oznakowane)
- WYJŚCIE Z KINA DRZWIAMI PO LEWEJ STRONIE EKRANU
- DEZYNFEKCJA I WIETRZENIE SALI MIĘDZY SEANSAMI
- PROSIMY O WCZEŚNIEJSZE PRZYBYCIE NA SEANSE
- SZATNIA NIECZYNNA
KALENDARZ PROJEKCJI 26 VI – 2 VII 2020
26 - 28 VI (piątek - niedziela)
Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia
15.15 - FILMY DLA DZIECI – SŁOŃ BENJAMIN, Niemcy, dubbing, familijny, od 6 lat (premiera)
17.15 – WIERZĘ W CIEBIE, USA,od 15lat (premiera)
19.45 – TYLKO SPRAWIEDLIWOŚĆ, USA, od 15 lat (premiera)
29 VI (poniedziałek)
Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia
12.30 - FILMY DLA DZIECI – SŁOŃ BENJAMIN, Niemcy, dubbing, familijny, od 6 lat (premiera)
14.30 – TYLKO SPRAWIEDLIWOŚĆ, USA, od 15 lat (premiera)
17.15 – WIERZĘ W CIEBIE, USA,od 15lat (premiera)
19.45 – DKF – WIOSNA FILMÓW – ZŁO NIE ISTNIEJE, , Iran, Niemcy, Czechy, od 15lat (pokaz przedpremierowy)
30 VI (wtorek)
Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia
15.15 - FILMY DLA DZIECI – SŁOŃ BENJAMIN, Niemcy, dubbing, familijny, od 6 lat (premiera)
17.15 – WIERZĘ W CIEBIE, USA,od 15lat (premiera)
19.45 – TYLKO SPRAWIEDLIWOŚĆ, USA, od 15 lat (premiera)
21.15 – DKF – KINO NA TARASIE – SERCE JAMAJKI, Francja, od 15lat (premiera)
1 VII (środa)
Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia
15.15 - FILMY DLA DZIECI – SŁOŃ BENJAMIN, Niemcy, dubbing, familijny, od 6 lat (premiera)
17.15 – WIERZĘ W CIEBIE, USA,od 15lat (premiera)
19.45 – TYLKO SPRAWIEDLIWOŚĆ, USA, od 15 lat (premiera)
2 VII (czwartek)
Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia
15.15 - FILMY DLA DZIECI – SŁOŃ BENJAMIN, Niemcy, dubbing, familijny, od 6 lat (premiera)
17.00 – TYLKO SPRAWIEDLIWOŚĆ, USA, od 15 lat (premiera)
19.45 – WIERZĘ W CIEBIE, USA,od 15lat (ostatni dzień))
Informacje pod nr tel. (48) 383 60 77, (48) 386 16 60, a także na stronie internetowej www.mcswelektrownia.pl
Ceny biletów:
- tani poniedziałek: 13 zł, wtorek - czwartek: 17 zł, piątek - niedziela: 19zł
- filmy dla dzieci: 15 zł
- bilety grupowe (powyżej 10 widzów, w dowolny dzień) – 14 zł
- bilet promocyjny w ramach #wspieramykinapolskie ważny do 31 XII 2020 - 15 zł
- Pokazy przedpremierowe - 21 zł
- Sztuka Na Ekranie, pokazy specjalne – 25 zł
Ceny karnetów na trzy dowolnie wybrane filmy w ramach DKF – 33 zł, wejściówka na jeden film w ramach DKF – 13 zł
Niewykorzystane zaproszenia i karnety zachowują ważność do 31 VIII 2020 roku.
MCSW „Elektrownia” w Radomiu zastrzega sobie prawo zmian repertuaru.
Opisy premier:
WIERZĘ W CIEBIE, dramat muzyczny, reż. Andrew Erwin/Jon Erwin, USA,od 15lat (115’)
Jeremy Camp jest wielką gwiazdą chrześcijańskiej muzyki. Sprzedaje miliony płyt, a jego koncerty zapełniają stadiony. Największym źródłem jego szczęścia jest jednak odwzajemniona miłość do cudownej Melissy. Wydaje się, że życie nie może być bardziej idealne. Aż do dnia, gdy na zakochanych spada dramatyczna wiadomość. Melissa jest ciężko chora, a szanse na przeżycie są bardzo niewielkie. Mimo starań najlepszych lekarzy, terapia nie przynosi rezultatów. Jeremy i Melissa nie zamierzają się jednak poddać, a sił dodaje im wiara. Czy miłość i moc modlitwy zdołają pokonać śmierć? Czy zakochani odnajdą sens w cierpieniu, które gotował im los? Porywająca opowieść o tym, że wiara, nadzieja i miłość sprawiają, że nigdy nie jesteśmy zdani tylko na siebie.
TYLKO SPRAWIEDLIWOŚĆ, dramat, reż. Destin Daniel Cretton , USA, od 15 lat, (136’)
"Tylko sprawiedliwość" to przejmujący i skłaniający do refleksji dramat oparty na faktach. Śledzi losy młodego prawnika Bryana Stevensona (Jordan) i jego walki o sprawiedliwość, która przejdzie do historii. Jako absolwent Harvardu, Bryan mógł przebierać w lukratywnych ofertach pracy. Zamiast tego udaje się do Alabamy, żeby reprezentować niesłusznie skazanych lub tych, których nie stać na rzetelnego obrońcę. Pomaga mu w tym miejscowa adwokat Eva Ansley (Larson). Jedną z pierwszych, a zarazem najbardziej medialnych spraw Stevensona jest obrona Waltera McMilliana (Foxx). W 1987 został on skazany na śmierć za głośne morderstwo osiemnastolatki. Nie pomogły liczne dowody niewinności ani to, że jedyne obciążające go zeznanie było mocno wątpliwe. Bryan wplątuje się w sieć prawnych i politycznych gierek. Styka się z jawnym, nieskrywanym rasizmem. Niezrażony, broni Waltera i innych skazanych, na przekór wszystkim i wszystkiemu.
,,WIOSNA FILMÓW’’ – POKAZY PRZEDPREMIEROWE
29 VI – ZŁO NIE ISTNIEJE, dramat, reż. Mohammad Rasoulof , Iran, Niemcy, Czechy 2020 (150’)
Tytuł oryginalny: Sheytan vojud nadarad
Zdjęcia: Ashkan Ashkani
Obsada: Ehsan Mirhosseini, Shaghayegh Shourian, Kaveh Ahangar, Mahtab Servati
Zdobywca Złotego Niedźwiedzia, Nagrody Jury Ekumenicznego oraz Nagrody Gildii Filmowej na tegorocznym MFF w Berlinie, jest nową produkcją prześladowanego przez irańską władzę reżysera Mohammada Rasoulofa.
W każdym państwie, gdzie prawo najcięższe występki sankcjonuje karą śmierci, potrzebni są ludzie, którzy ten wyrok wykonają. To właśnie im, mierzącym się z trudnymi do wyobrażenia dylematami, poświęcony jest film „Zło nie istnieje”. Obraz ma strukturę nowelową i składa się z czterech opowieści. Bohaterów każdej z nich łączy tajemnica oraz dramatyczna decyzja, którą muszą podjąć. Wpłyną one nie tylko na dalsze życie protagonistów, ale również mocno odbiją się na otaczających ich ludziach. Irański reżyser wraca w swoim najnowszym filmie do motywów, które sprowadziły na niego gniew władzy, ograniczającej nie tylko artystyczną, ale i obywatelską wolność. Rasoulof tworzy złożoną z cichych dramatów wstrząsającą opowieść, będącą zdecydowanym sprzeciwem wobec kar śmierci.
6 VII – O NIESKOŃCZONOŚCI, komediodramat,reż. Roy Andersson, Szwecja, Niemcy, Norwegia 2019 (76’)
Tytuł oryginalny: Om det oändliga
Zdjęcia: Gergely Pálos
Obsada: Martin Serner, Jessica Louthander, Tatiana Delaunay, Anders Hellström, Jan Eje Ferling
Najnowszy film Roya Anderssona, jednego z najbardziej oryginalnych europejskich twórców, który zdobył Srebrnego Lwa za reżyserię na ostatnim MFF w Wenecji oraz nagrodę za reżyserię na tegorocznym MFF w Dublinie.
Wzruszająca refleksja nad ludzkim życiem, z całym jego pięknem, okrucieństwem, blaskiem i banałem. Bunkier Hitlera, gabinet psychiatry, zniszczona wojną Kolonia, miejska ulica czy niepozorna ławka na wzgórzu. Przez serię starannie zakomponowanych krótkich epizodów, z których zbudowany jest film, przeprowadza nas łagodny głos Narratorki, inspirowanej postacią Szeherezady z „Księgi tysiąca i jednej nocy”. Tym sposobem poznajemy przechodzącego kryzys wiary księdza, parę kochanków unoszących się nad miastem w rytm nastrojowej muzyki, tańczące na ulicy młode dziewczyny czy mężczyznę drżącego o swoje oszczędności. Na pozór nie łączy ich nic, ale czy aby na pewno?
20 VII – NAJGORSZE WIERSZE ŚWIATA, komediodramat, reż. Gábor Reisz, Węgry 2018 (97’)
Tytuł oryginalny: Rosszversek
Zdjęcia: Kristóf Becsey, Dániel Bálint
Obsada: Gábor Reisz, Katica Nagy, Zsolt Kovács,Lili Monori
Nowy film węgierskiego mistrza absurdu, Gábora Reisza, zdobył uznanie na wielu światowych festiwalach filmowych. Odtwórcy drugoplanowych ról Lili Monori i Zsolt Kovács otrzymali nagrody za swoje kreacje podczas Węgierskiego Tygodnia Filmowego oraz gali wręczenia Nagród Węgierskich Krytyków Filmowych.
Życie 33-letniego Tamása w jednej chwili staje na głowie. Rzuca go dziewczyna, w efekcie czego zdesperowany mężczyzna postanawia zamienić Paryż na rodzinny Budapeszt. Powrót w rodzinne strony ma pomóc mu dojść do siebie i zapomnieć o nieszczęśliwej miłości. Swoistą terapią okazuje się podróż sentymentalna do czasów dzieciństwa i dorastania. Wspomnienia to nie tylko poszukiwanie różnych odcieni miłości, ale i próba zrozumienia sytuacji, w której się aktualnie znalazł. Mężczyzna szybko się przekonuje, jak wielki wpływ w kształtowaniu osobowości, tożsamości ma nasza przeszłość. Dzięki temu zaczyna uświadamiać sobie, jak skomplikowane i czasami zupełnie niezrozumiałe bywają ludzkie relacje. Obrazując różne oblicza swojego bohatera, reżyser tworzy uniwersalną opowieść o otaczającym nas świecie, w którym ludzie nie potrafią budować trwałych i głębokich relacji. Nie stroni przy tym od humoru, ironii czy absurdu idealnie utrzymując proporcje pomiędzy komedią a dramatem.
3 VIII – MARTIN EDEN, dramat, romans, reż. Pietro Marcello, Francja, Włochy 2019 (129’)
Tytuł oryginalny: Martin Eden
Scenariusz: Maurizio Braucci, Pietro Marcello
Zdjęcia: Francesco Di Giacomo, Alessandro Abate
Obsada: Luca Marinelli, Jessica Cressy, Denise Sardisco
Film inspirowany jest bestsellerową powieścią Jacka Londona pod tym samym tytułem. W tytułową rolę wciela się Luca Marinelli, który za tę kreację odebrał nagrodę dla najlepszego aktora podczas ubiegłorocznego festiwalu filmowego w Wenecji.
Z chwilą, gdy wywodzący się z klasy robotniczej Martin Eden, spotka na swej drodze Elenę, nie ma wątpliwości, że to miłość od pierwszego wejrzenia. Myśl o ślubie z pochodzącą z dobrze sytuowanej przemysłowej rodziny młodą kobietą powoli staje się jego obsesją. Wyglądać to może na mezalians, bo cała wiedza, jaką do tej pory w swoim życiu zdobył Martin, opiera się nie na szkolnej edukacji, a na byciu w drodze. Zamiast kończenia kolejnych klas, od wczesnych lat pływał na statkach, imając się różnych dorywczych zajęć. Chcąc zatrzeć klasową różnicę i skromne pochodzenie, Martin marzy o zdobyciu wykształcenia oraz rozpoczęciu kariery pisarskiej. Wsparcie znajduje u boku starszego lewicowego intelektualisty, który przyczyni się także do politycznego przebudzenia bohatera.
17 VIII – SEKRET BOGINI FORTUNY, komediodramat, reż. Ferzan Özpetek, Włochy 2019 (114’)
Tytuł oryginalny: La dea fortuna
Scenariusz: Ferzan Özpetek, Silvia Ranfagni, Gianni Romoli
Zdjęcia: Gian Filippo Corticelli
Obsada: Stefano Accorsi, Jasmine Trinca, Edoardo Leo, Serra Yilmaz
Najnowszy film mistrza włoskiego kina Ferzana Özpetka („Neapol spowity tajemnicą”, „Mine Vaganti. O miłości i makaronach”) nominowany był w czterech kategoriach do najważniejszych włoskich nagród filmowych David di Donatello. Udało mu się zdobyć dwie - za piosenkę oraz dla najlepszej aktorki (Jasmine Trinca).
Annamaria, która musi udać się na obserwację do szpitala, oddaje dwójkę swoich dzieci pod opiekę wieloletnich przyjaciół gejów - Artura i Alessandra. Są razem od ponad piętnastu lat, ale w ich wspólne życie już dawno wkradła się rutyna i kłótnie, a po gorącym uczuciu pozostały ledwie wspomnienia. Kiedy wydaje się, że ich związek niechybnie zmierza ku końcowi, bohaterowie niespodziewanie dostają od losu drugą szansę. Pojawienie się pociech przyjaciółki wywraca ich dotychczasowe życie do góry nogami, a sytuacji nie ułatwia babcia dzieci – egoistyczna i wyniosła arystokratka, która również chce odegrać swoją rolę w ich życiu. Wszystko to w imponującym włoskim entourage’u, znanym z innych filmów tego reżysera.
24 VIII – NADZIEJA, dramat, reż. Maria Sødahl, Norwegia 2019 (126’)
Tytuł oryginalny: Håp
Zdjęcia: Manuel Alberto Claro
Obsada: Andrea Bræin Hovig, Stellan Skarsgård, Gjertrud L. Jynge
Subtelna i wzruszająca opowieść o chorobie, życiowych priorytetach i potrzebie bliskości. Film został doceniony m.in. na MFF w Trondheim, na którym otrzymał nagrody dla najlepszej aktorki pierwszoplanowej (Andrea Bræin Hovig) oraz dla najlepszej aktorki drugoplanowej (Gjertrud L. Jynge).
Co może się stać z miłością, gdy pewnego dnia pełna energii i wewnętrznej siły kobieta dowiaduje się, że ma przed sobą zaledwie trzy miesiące życia? Kiedy w Wigilię Bożego Narodzenia Anja dowiaduje się, że ma nawrót chorobyi nieoperacyjnego raka mózgu, życie bohaterów rozpada się na kawałki i ulega przewartościowaniu. Troska miesza się ze skrywanymi od lat pretensjami, a trudnemu do okiełznania lękowi towarzyszy frustracja. Kolejne dni pokażą, czy Anja i Tomas odnajdą w sobie uczucie, które kiedyś ich połączyło, oraz czy będą w stanie przejść przez ten rodzinny dramat razem. Film duńskiej reżyserki oparty jest na jej własnych przeżyciach. To uniwersalne studium dojrzałego związku jest tak poruszające w dużej mierze za sprawą znakomitych kreacji Andrei Bræin Hovig i jednego z najbardziej rozpoznawalnych szwedzkich aktorów, Stellana Skarsgårda.
31 VIII – TYLKO ZWIERZĘTA NIE BŁĄDZĄ, thriller, reż. Dominik Moll, Francja, Niemcy 2019 (116’)
Tytuł oryginalny: Seules Les Bêtes
Scenariusz: Dominik Moll, Gilles Marchand
Zdjęcia: Patrick Ghiringhelli
Obsada: Denis Menochet, Laure Calamy, Damien Bonnard, Valeria Bruni Tedeschi, Nadia Tereszkiewicz
Produkcja: Francja/Niemcy 2019
Czas trwania: 116 minut
Gatunek: Thriller
Nowy film Dominika Molla to trzymająca w napięciu i pełna zwrotów akcji kryminalna układanka. Film został doceniony na wielu festiwalach filmowych, m.in. na ubiegłorocznym MFF w Tokio gdzie Nadia Tereszkiewicz otrzymała nagrodę dla najlepszej aktorki.
Zagadkowe zniknięcie kobiety podczas burzy śnieżnej sprawi, że pięcioro nieznajomych zostanie uwikłanych w tajemnicę, która wykracza daleko poza senne górskie miasteczko we Francji. Każda z postaci ma coś na sumieniu i nie chce dzielić się wszystkimi swoimi sekretami. Większość z nich to idealiści, którzy marzą o ucieczce od szarej rzeczywistości, odnalezieniu miłości czy spełnienia. Łączy ich poczucie frustracji oraz nietypowa sytuacja, w jakiej się znaleźli. Poświęcone poszczególnym bohaterom rozdziały filmu obrazują nie tylko różne punkty widzenia na temat samego zaginięcia Evelyn, ale stopniowo odkrywają też zależności między nimi. Kolejne elementy tej oryginalnej układanki zaczynają do siebie pasować. Reżyser umiejętnie gubi tropy i steruje uwagą widza, zapewniając mu zarówno pełną napięcia intrygę, jak i ekranową rozrywkę. - początek seansów zgodny z kalendarzem projekcji
Skontaktuj się z autorem tekstu: DL |